Kotimaisten kielten keskuksen palveluja: kieli- ja nimineuvonta, koulutus, kirjasto- ja arkistopalvelut, verkkokauppa jne.

Kieli kioskilla. Tutkimuksia kioskiasioinnin rutiineista

Tekijä/kirjoittaja: Hanna Lappalainen ja Liisa Raevaara

Kuvaus: .

Kieli kioskilla -kirjassa tarkastellaan kioskiasioinnin rutiinejaKirja tarjoaa kuvauksen yhdenlaisesta asiointitilanteesta, mutta monet siinä tarkasteltavat kielenkäytön ilmiöt ovat yleisiä myös muissa vuorovaikutustilanteissa.


Teos palvelee kielestä ja vuorovaikutuksesta kiinnostuneita tutkijoita ja opiskelijoita. Asiakaspalvelun ammattilaisille se antaa välineitä ymmärtää asiointilanteen rakentumista ja asiakkaan kohtaamista.



Sarja: Tietolipas 219, Kotimaisten kielten tutkimuskeskuksen julkaisuja 152

ISSN: 0562-6129, 0355-5437

Julkaistu: Helsinki 2009

ISBN: 978-952-222054-7

Ulkoasu: Nid.

Sivuja: 322

Saatavuus:

Kirjaa myyvät Suomalaisen Kirjallisuuden Seura sekä hyvin varustellut kirjakaupat. Hinta 28 euroa.

Kieli kioskilla

Kyselyyn
Till undersökningen

Asiakaskysely 2017 / Kundundersökning 2017

Ehtisitkö vastata Kotimaisten kielten keskuksen (Kotuksen) asiakastyytyväisyyskyselyyn? Vastaaminen vie aikaa muutaman minuutin.

Toki, vie minut kyselyyn Kiitos, vastaan myöhemmin Ei kiitos, en vastaa tällä kertaa

Delta gärna i Språkinstitutets kundundersökning! Frågorna tar några minuter att besvara.

Ja tack, jag deltar gärna Tack, jag deltar senare Nej tack, jag deltar inte den här gången