Asiantuntijoiden kirjoituksia ajankohtaisista kielikysymyksistä. Laaja blogi- ja kolumniarkisto, kysymyksiä ja vastauksia -osio, teemakoosteita.

rss Kieliasiaa mediassa

25.9.2015 12.40

Virastokielen ei ole pakko olla ankeaa

Kieliasiaa mediassa: Helsingin Sanomat 25.9.2015.

”Voiko virasto olla asiakkailleen helppotajuinen tai jopa mukava? Entä voisiko siten myös säästää aikaa ja rahaa?”

Helsingin Sanomat 25.9.2015



Palaa otsikoihin



Kyselyyn
Till undersökningen

Asiakaskysely 2017 / Kundundersökning 2017

Ehtisitkö vastata Kotimaisten kielten keskuksen (Kotuksen) asiakastyytyväisyyskyselyyn? Vastaaminen vie aikaa muutaman minuutin.

Toki, vie minut kyselyyn Kiitos, vastaan myöhemmin Ei kiitos, en vastaa tällä kertaa

Delta gärna i Språkinstitutets kundundersökning! Frågorna tar några minuter att besvara.

Ja tack, jag deltar gärna Tack, jag deltar senare Nej tack, jag deltar inte den här gången