Tietoa kielipolitiikasta, Suomen kielistä ja suomen sukukielistä, kielenkäytön lajeista, nimistöstä, eri kielimuodoista, kielen- ja nimistönhuollosta.

Virkakielestä mediassa

7.3.2016 11.05

Miten kannattaa neuvoa asiakasta chatissa?

Virkakielestä mediassa: Kotus-blogi 3.3.2016.

Chatissa voi käyttää käskymuotoakin, kun ohjeen noudattaminen on selvästi asiakkaan hyöty. Niin sanoo kouluttaja Minna Pyhälahti Kotus-blogissa, ja kertoo muutenkin siitä, millaista on asiakaspalvelussa hyvä chatiketti.

Käskymuotoisia kehotuksia asiakkaalle? Kotus-blogi 3.3.2016


Palaa otsikoihin



Kyselyyn
Till undersökningen

Asiakaskysely 2017 / Kundundersökning 2017

Ehtisitkö vastata Kotimaisten kielten keskuksen (Kotuksen) asiakastyytyväisyyskyselyyn? Vastaaminen vie aikaa muutaman minuutin.

Toki, vie minut kyselyyn Kiitos, vastaan myöhemmin Ei kiitos, en vastaa tällä kertaa

Delta gärna i Språkinstitutets kundundersökning! Frågorna tar några minuter att besvara.

Ja tack, jag deltar gärna Tack, jag deltar senare Nej tack, jag deltar inte den här gången