Kotimaisten kielten keskuksen palveluja: kieli- ja nimineuvonta, koulutus, kirjasto- ja arkistopalvelut, verkkokauppa jne.

Asiakasviestinnän kurssi

Kohderyhmä

Asiakaskirjeiden ja -tiedotteiden kirjoittajat.

Tavoitteet

Saada yleiskäsitys siitä, mitkä seikat vaikuttavat tekstin sävyyn. Oppia muokkaamaan sävyä lukijan huomioon ottavaksi.

Sisältö

  • Millainen teksti vastaa asiakkaan tiedontarpeeseen?

  • Miten valita tekstiin sopiva näkökulma ja esittämisjärjestys?

  • Kuinka pehmentää ikävää asiaa?

  • Miten pyynnöt ja kehotukset kannattaa muotoilla?


Työtavat

Kurssi koostuu opetuskeskustelusta ja harjoituksista, ja siihen sisältyy ennakkotehtävä. Osallistujilla on mahdollisuus saada palautetta omasta tekstistään kouluttajalta ja muilta osallistujilta.

Ajankohta: 16.3.2017 kello 10–16
Paikka: Hakaniemenranta 6, Helsinki
Kouluttaja: Annastiina Viertiö
Kurssin hinta: Ennen joulua ilmoittautuneille 479 euroa + alv (yht. 594 euroa) ja myöhemmin ilmoittautuneille 598 euroa + alv (yht. 742 euroa).

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 16.2.2017.

Katso kurssitiedotetta

Ilmoittaudu tästä